Οι ηλεκτρονικές πύλες έχουν ύψος 1,80 μ., καθιστώντας δύσκολη την υπερπήδησή τους. Αυτές συνδυάζονται με τον αύξηση του προσωπικού ελέγχου της ΣΤΑΣΥ, που παρατηρείται από το 2022. Πλέον υπάρχουν 117 ελεγκτές σε λειτουργία, σε σύγκριση με 45 την προηγούμενη χρονιά, γεγονός που συμβάλλει στην εντατικοποίηση των ελέγχων και στη δραστική αύξηση των βεβαιωμένων παραβάσεων.
Στα πλαίσια των προσπαθειών αυτών, δοκιμάζεται και η υποχρέωση των επιβατών να εισέρχονται από την μπροστινή πόρτα σε 19 λεωφορειακές γραμμές της Αθήνας. Οι ρυθμίσεις αυτές στοχεύουν να επιτύχουν καλύτερο έλεγχο της εισιτηριοδιαφυγής. Αν και έχει καταβληθεί προσπάθεια στο παρελθόν χωρίς επιτυχία, οι αρμόδιοι αφοσιώνονται στην εφαρμογή του μέτρου, αναμένοντας θετικά αποτελέσματα.
Μια σχετική εξέλιξη στην κατάσταση των δημόσιων συγκοινωνιών είναι η αύξηση των εσόδων. Στη Θεσσαλονίκη, ο ΟΑΣΘ ανέφερε ότι μετά από ένα μήνα εφαρμογής του αντίστοιχου μέτρου, τα έσοδά του αυξήθηκαν κατά 30%. Εντούτοις, εργαζόμενοι επισημαίνουν ότι η εφαρμογή του μέτρου κατά την περίοδο αιχμής μπορεί να προκαλέσει καθυστερήσεις στα δρομολόγια λόγω της αυξημένης επιβατικής κίνησης.
Σε συνολικό επίπεδο, οι ηλεκτρονικές πύλες, η αυξημένη παρουσία ελεγκτών και η επιβολή νέων κανόνων για τις εισόδους αναμένεται να συμβάλουν στην αύξηση της εισπραξιμότητας και στη βελτίωση της κατάστασης των αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα.
Πηγή: kathimerini.gr