Το προφίλ των αναποφάσιστων ψηφοφόρων περιλαμβάνει κυρίως άτομα που διαμένουν στα προάστια, έχουν κοινωνικά φιλελεύθερες απόψεις αλλά είναι οικονομικά συντηρητικοί. Συνήθως, αυτοί οι ψηφοφόροι δεν συμμετέχουν πάντα σε κάθε εκλογική διαδικασία. «Πολλοί από αυτούς είναι νέοι και θα μπορούσαν να επιλέξουν να μην ψηφίσουν», σημειώνει ο καθηγητής Πίτερ Τρουμπόβιτς από το London School of Economics.
Η εκστρατεία της Χάρις προσπαθεί να ελκύσει τους Πολωνοαμερικανούς ψηφοφόρους εστιάζοντας στις σχέσεις με την Ουκρανία, ενώ ο Τραμπ κατευθύνει τις προσπάθειές του στους ψηφοφόρους της εργατικής τάξης σε επιλεγμένες κομητείες της Πενσυλβάνια, ακολουθώντας τη στρατηγική της «μικρο-στόχευσης». «10.000 ψήφοι εδώ, 10.000 εκεί. Αυτές οι ψήφοι μπορεί να έχουν σημαντική επίδραση», προσθέτει ο Τρουμπόβιτς.
Όμως, και οι δύο υποψήφιοι πρέπει να φροντίσουν να μην παραμελήσουν τους πιστούς υποστηρικτές τους. «Παρά την προσπάθεια για αναποφάσιστους, υπάρχει ακόμα τοίχος ψηφοφόρων που δεν πρέπει να χάσουν», δήλωσε ο Τρουμπόβιτς. «Καθώς πλησιάζει η ημέρα των εκλογών, οι πιθανότητες να αλλάξουν άποψη οι αναποφάσιστοι αυξάνονται, με αποτέλεσμα πολλές φορές να στραφούν προς την ίδια κατεύθυνση».
Πηγή: kathimerini.gr